oh yes

Okej, inga lungna grejer slog mig just!

1. Jag har snart (om tyyyyp 3 veckor) gått ut ettan
2. Hela mitt liv har blivit nytt, verkligen allt
3. Jag har seglat, ganska långt
4. Jag och Jennifer har känt varandra i 15 år. 15 ÅR
5. Om 8 månader är jag myndig
6. Jag saknar mina gamla kompisar som jag träffar allt för sällan nu
7. Jag tror jag bestämde mig för att springa Göteborgsvarvet, Vårruset eller något annat hurtigt förut idag
8. Jag har gjort mina egna ikärtsbiffar för förstagången den 16/5-10 (Historiskt ögonblick)
9. Om ni vill se en läskig film ska ni se The Box
10. Det var 10 confessions, egentligen 9 men aja.
10.(den riktiga tian) Igår blev jag lite mer allmänbildad genom att göra testpover från internet till Högskolepovet HÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0