fäst

Första året på ön börjar lida mot sitt slut och det firades (eller sörjdes?) med grillfest i ferdags. Folk från stan kom, en och annan öbo, nattvandrare, lärare... och rektorn. Let's join the party liskom. Här är alla välkomna!

Det blev en sen kväll och dagen där på hade vi jämn könsfördelning i lägenheten för ovanlighetens skull... Men Svante skulle hem och jobba vid åtta så då bar jag och Louise oss tillbaka till stranden och festade vidare. (NOT) Det var en dansk med på festen också, ingen visste vem han var, eller vad han hette. Bara att han var dansk...

Igår fyllde Viktor 18 år, det firades med en fet överraskningsfest på hans altan. Och nu sitter jag här, men Jenfan pluggandes vid min sida och är super taggad på de 4 sista dagarna som ettagluttare. Sedan går jag inte i första ring längre, och då kanske jag börjar fatta någonting... Sen är det sommarlov, den sommar tid nu kommer! Helt amazing faktisk.

Glöm inte av er kära mor idag heller.

Over and out, skepp och hoj/  Klärie

Kommentarer
Postat av: emelie

festligt värre jö

2010-05-31 @ 12:46:26
Postat av: Noor

men riktigt niiice vare hahah DANSKEN!!!! ja ville ju se din lägenhet me :/ ja får väl komma någon torsdag nästa termin o parta lite mer hahha o se på eran lägenhet hihih pöösss

2010-06-02 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0