ät inte CBO på donken!

Jag har gått på reklamen. Jag trodden den var god. Att den hade det där lilla extra, som den där vänliga rösten säger i TV rutan (och på Spotyfi-reklamen). Jag trodde kycklingen, baconen och löken skulle föra mina smaklökar till en helt ny nivå. Jag trodde Donken äntligen hade lyckats göra en god hamburgare. På bilderna ser den så god, saftig, smaskig, lagam krispig ut. Ja den ser väldigt god och smakretande ut helt enkelt. Därför övertalade jag mamma att vi skulle käka det istället för färska räkor med baguetter och aioli, som var hennes förslag. Jag fick min vilja igenom. Här här sitter jag nu. En fet hamburgemiddag senare. Den var äcklig, blöt och fet. Jag tyckte till och med att jag kände smaken av köttklister. Du läste rätt. Köttklister. Ne, jag ska kanske bli vegitarian endå? Fast ne.. jag vill ju kunna äta kött. Fast jag ska nog vägra malt äckligt ihopklistrat kött, eller rättare sagt: köttslamsor. Men de där räkorna som slapp undan min mage blev nog glada att de fick simma vidare ute i det blå.

http://ericdm.web-log.nl/ericonline/images/2008/10/29/cbo_2.jpg

Så, nu har jag avreagerat mig lite. Nu när jag bannat ett av världens populäraste middagsresturanger en stressig eftermiddag så kan jag tipsa er om något gott istället: Rabarber/Jordgubbs sorbet från Triumfglass, mmm är det enda jag behöver säga. Pontus tog någon syntetisk Bubblegum ice cream smak. Den smälte också gott i munnen. Fast det kändes konstigt att ha ett iskallt tuggimi som smälte i munnen. Jaja. Nog om mat.

Nu ska jag ducha, sen är det fest?......noot

Kommentarer
Postat av: Zethell

Förmodligen hade du bara otur, alla donkar är inte lika, det är olika managers, olika anstälda (självklart), och dom kör stället på sitt eget sätt, fast med vissa "få" notes från mcdonnalds.



Alla mcdonnalds är sina egna resturanger, som ägs av mcdonnalds.



Min CBO va fruktansvärt god, enda felet här, är att dom glömer bacon då och då.

2010-05-24 @ 15:38:09
Postat av: anonym

va?! Jag tycker att CBOn är den godaste hamburgaren Mc donalds någonsin serverat sina gäster.

2010-06-30 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0