det var så värt

DU ÄR SÅ YEAHYEAH WAOHWAHO!!!!

Timoteij kom på en fin femteplats i den femtionde melodifestivalen i svearike, stolt kompis! Men vinaren Anna var lite för mycket enligt min smak. Lite dans och glädje tack, typ Alcazar (som spelas på radion just nu). Att umgås med stockholmare i helgen var trevligt trots den smådryga lidingöskan så var det riktigt artiga och välartade pöjkar. Sån't gillar vi. Ett besök hos min syster/bästavän/siames på avstånd var också nödvändigt. Liksom lösgodis och fniss hos Ylvis. Nu bankar jag in NATURKUNSKAP i min kloka hjärna. Sen ska jag och min kära far ha kvalitetstid i stan. Imorgon ska jag tillbaka ut till den finaste öarna av de alla, efter Grenada och KapVerde såklart. Men aja.. nu ska jag tuffa vidare. See you all! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0