fly me to the moon

OFFROAT

- ät inte myror
- gör inte soppa av barr och granskott.. det blir inte gott
- kolla alltid på bussen så den går till rätt destination, särskillt om du är stressad och springer på bussen med andan i halsen. (extra bra om det är en expressbuss som har typ 30 min. mellan busshållplatserna, gjorden den tabben 2 ggr förra veckan.. aldrig mer säger jag bara)
- gå inte ut i spöregn med ballerinaskor
- spring inte till bussen i blöta ballerinaskor, då ramlar man OCH missar bussen som grädde på moset
- ha inte på dig "finkläder" om du grillar - det luktar i evigheter
- tvätta aldrig svarta byxor med vita toppar.. ALLT blir grått tro mig..

Been there done that kan man säga... tips i vardagsstressen från heart to heart.

det viktigaste idag: - jag träffa en efterlängtat vän som spenderat ytteligare ett år i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0