vuxenpoäng

Nu när jag nu halvt flyttat ut ur huset och sköter en egen lya tänker man på vissa saker annurluna. Jag kan tillexempel gå till ICA och köpa en disktrasa utan att känns det minsta konstigt... Det är något visst med vuxenpoäng. Och olika saker är olika rankade i vuxenhetsskalan.

Att ha sin ost i en ostkupa är ger VÄLDIIIGT många vuxenpoäng! Men något som många av mina vänner börjat skaffa - jag är inte riktigt så mogen ännu - som också ger många vuxenpoäng är att de skaffa sig sitt egna ICA-kort. Och spara käcka små rabattkuponger, och dessutom komma ihåg att ta med sig dem till affären. 

Jag blir heller inte förvånad om någon säger att de måste städa, tvätta, handla och laga mat istället för att umgås. För ett års sen hade jag skrattat, för det är ganska komiskt egentligen... men nu är det plötsligt elt normalt.

Ha det så bra nu ska jag undersöka Wettex nya material och Yes sjukt grymma nya formula som tar bort fläckarna på mindre än EN sekund. PÖSS

 


Kommentarer
Postat av: louise

du är sjukt galen bästis <3

2010-01-13 @ 03:53:37
Postat av: Kungbele

Hahah!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-16 @ 10:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0