söndag

HEJ!

Och så ska man plötsligt tillbaka till den där ön man av någon konstig anledning man har bosatt sig på. Helgen bara rusar förbi. Men ikväll får jag vara med min DSG-familj igen och det är ju aldrig fel!

Låten som dom spelar i den nya Toyota reklamen som är så gullig heter Love You (hur många låtar har inte gjorts med det namnet?) Den är med bandet The Free Design. Den finns inte på Spotify och det suger. Men på Youtube finns den. Intresseklubben hoppar av förtjusning.

Jag hoppas alla sjuka blir friska snart och att vintervirus och förkylningar försvinner snabbt som attans. Och bacon-sjukan... snälla? KOM INTE TILLBAKA. För jag ska inte vaccinera mig och jag orkar inte ligga och vara sjuk.
Detta var nog det mest ointressanta inlägget på länge, men aa... Nu vet ni vad jag gör. Om en timma sitter jag på en buss LÄNGE och då kan ni gärna ringa mig så har jag något att göra.

Aja, crazy bananas, nu slipper ni höra mer tjöt. Ha en UNDERBAR söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: En regelbunden läsare

Även Strindberg och Blondin-Bella hade väl sina dagar när skrivandet inte var på toppnivå.

2010-01-25 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0