Rysk balett & röda seglarställ

Rubriken sammanfattar egentligen min dag ganska väl. Den började med att jag "pluggade" och åt samtidigt.. sedan tjötade jag i telefon. Köpte snygga och rejäla regnkläder som tål både vind, vatten OCH 2 brutal segling. Rött och fint är det, känner mig mer och mer som Columbus ättling ju mer dagarna går.

Dansade runt på två dansklasser idag också, klassisk balett med en rysk avdammad ballerina och en underbar pianist. Helt underbart, ett två tre grand plié! Sedan var det jazz som gällde och som vi jazzade loss rejält. Syret tog slut både i både mina lungor och i danssalen. Men alla kom därifrån överlevde, tack och lov.

Milla fyller 18 år idag! 18 ÅR!!!!!!!!! HELT GALET MYCKET. Grattis gamilng

ps. Sverige importerar tre gånger Sveriges yta och slänger 1 gånger sin egen yta i matmängd varje år. Det är ju vidrigt, vi är svin. ds 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0