min dag

HEJSAN ALLA DATORNÖRDAR!

Mamma, pappa och ni andra som försöker ringa mig. Jag är inte gisslantagen, vilsen, på sjukhus eller gör något annat dumt. Min mobil har bara valt att lämna verkligheten och ladda ut. Smart som man är har jag laddaren at home. Lev med det! Ja, jag mår bra :)

I skolan idag har vi ... PLUGGAT ... !
Här hemma i lägenheten var´t det god middag. Vi gjorde potatismos med pannbiffar. I pannbiffssmeten la vi chippsdip-krydda som smak. JÄTTEGOTT :D Sen hade vi lite sallad och champinoner också.

Imorgon ska jag se om jag har några tandtroll. Ha det fint sålänge.

KÄRLEK TILL ER

Kommentarer
Postat av: Kungbele

Sicken tur ;)

2010-01-21 @ 14:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0