HEJA SVERIGE

Nu var det 12 dagar sedan jag kom hem, solbrännan har börjat blekna, väskorna har sakta men säkert börjat packas upp och jag får inte längre en köldchock varje gång jag går utanför dörren.
Tjatja bloggen - skämt.
Först vill jag säga grattis till både Lollo och MorrM som fyller år idag!

Den senaste veckan har gått fort. Vi har redan hunnit inleda ett nytt år. Jag har träffat massa gamla godingar som man inte träffat på ett tag, jag har berättat, svarat på frågor, visat bilder och så vidare. Det är nog nyttigt för varje gång jag gör det känns det som om resan lägger sig mer och mer, intrycken, minnerna allt. Och alla som tittat verkar också uppskatta det.

En återkommande fråga är: "Vad var bäst?" Och helt ärligt vet jag inte, men det är en väldigt bra fråga. Det klart man vill veta. Det bästa var nog helheten, sammanhållningen, klasskompisarna. Det bästa resmålet var Kap Verde. Bästa stranden: Grenada. Bästa ananasen: Dominikanska Republiken. Bästa utflyckten: Santo Antao (Kap Verde) Bästa vattenfallet: Grenada. Bästa studiehamnen: Marocko. Bästa upplevelsen till havs: DELFINERDELFINERDELFINER. Bästa nattfika: lussebullar&kladdkaka med hallongrädde.
 Ja ni hör - mycket har varit bäst. Inom olika kategorier...

Något som är bra är att detta var 1/3 av vårt resande med Gunilla! Två resor väntar och det känns så attans bra!

TAGGA 2010!

PUSSHEJ LEVERPASTEJ


Vår resväg




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Min topplista:

Klara

En ananas som hamnade under kniven i Sverige

bilder

bilder

bilder

2010-01-09 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0