GULDFISKAR!

Igår efter skolan fick jag och mina rara sambos ett spontant ryck att åka in och köpa varsin guldfisk på Torslanda Zoo. And zoo we did. Vi hade funderat på det ett tag men igår kom vi äntligen till skott. Tre livrädda, bajsande, oranga guldfiskar simmar runt i en skål på byrån nu. STACKARE DOM VERKAR INTE HA DET KUL 
Det är trevligt att vara med husdjur och det gör oss ganska unika för vi är de enda som har fiskar här ute, av de vi känne såklart.

Min fisk heter Lars-Olof, Jennys heter Benjamin och Märtas fisk heter Little-KG. Vi har inga setenar eller någon sant i skålen än men snart, på måndag närmare bestämt.

Efter fiskgysterin kom vi till ICA hystrin. Och sen hem igen, för att ha tacomiddag med våra grannies. Efter tacos, en mindre lyckad kladdkaka och film sov vi rätt gött. Fast det lät som om att det spökade i köket men det var ingenting där.

Nu är jag ledig resen av helgen och det ska bli sååå skönt!

HA DET FINT. Fortsättningen om fiskarna + bilder kommer så småningom. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kungbele

Luft fiskar behöver syre!

2010-01-29 @ 14:34:52
Postat av: mikaela

JAG VILL OCKSÅ HA FISKAR !! :D

2010-01-29 @ 17:00:14
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0