FÖDELSEDAGSBARN!

HEJ ALLA SÖTNOSAR!

Okej, igår firades Milla med pompa och stå. Men efter 12 var det mig vi firade! (egoboost?)
Dagen till ära har varit flippad och vild! Sånt gillar vi.

DET SJUKASTE AV ALLT ÄR ATT JAG SKA ÅKA TILL NEW YORK!

Fick det i present - världens-bästa-present-ever!

För övrigt kan jag berätta att 17 inte är en tråkig "mellan ålder" som alla tror. Man får nämligen ta luftballongskörkort berättade Viktor för mig förut. Grymt ju, bara att börja övningsflyga.
 
Tack alla söta och rara för att ni gjort denna dagen till den bästa 17 års dagen jag kunnat få!
Överraskningspartaj, dans, mer dans, bakelser,
 blommiga klänningar, Operadans, blommor, sång, tårta och presenter.

I'm going to USA


Alla är så snälla och goa!!! PUSS PÅ ER! OCH MASSOR AV TACK!

Kommentarer
Postat av: louise

f u! Nu är jag sur på dig! :O

2010-01-24 @ 04:07:22
URL: http://louiseedahlen.blogg.se/
Postat av: Adrian

HAHAHAHAHAH PALLA ATT MAN FÅR TA LUFTBALLONGSKÖRKORT! xD



och JÄTTEGRATTIS! :D <3

2010-01-24 @ 11:32:14
URL: http://lindholmarn.blogspt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0