babymat och en ren lägenhet

rubriken sammanfattar ganska bra vad jag gjort idag och vad jag gör just nu

under förmiddagen hade vi tema dag
en föreläsning om våld i nära relationer - bra föreläsning men tragiskt
sedag har det varit plugg och inlämning av datorkunskapsuppgiften
lite mer plugg och sedan fika med goda vänner på vårat kära fik: NIMBUS

sedan cyklade jag hem - i snöstorm
när jag ramlat X antal gånger bestämde jag mig att det nog var bättre att gå
bara idioter cyklar i snö
sedan kom jag hem, åt, gick ut i snön igen
och handlade! great

diska, städa & slappaaaa!
och nu äre babymat mangopure  för hela slanten
jag är trött som en maratonlöpare

xoxo KLARA

ps. våra fiskar lever och mår bra! ds



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så i dagens snöstorm blev det mango istället för tango.

2010-02-02 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0