min dag


Sea of love

Min dag började med Daim-choklad frukost (och vanlig frukost mamma, jag lovar).
Sedan fortsatte den med fint väder i skolan och fysikprov(!) Men, det positiva med prov är att man får sluta tidigare. Iallefall idag, en fredag sista lektionen på dagen på vecka. Det ledde till att jag och mina kära klasskamrater åkte in till stan och åt jordgubbar i solen. Sen klippte jag mig occkså. Lite kortare, lite vildare.

På väg in till stan måste alla andra på bussen tyckt vi var knäppa, vi skrattade konstant hela vägen. Men vi hade goda skäl till skratt, men skulle jag berätta om det skulle ni som läser detta inte tycka det var roligt så jag låter nog bli.

Dagens roliga fakta:
- Jag har ätit 4 hela morötter idag
- Jag hade en sockerkaka i fickan i skolan idag, för Ebba fyllde år. Dock var den mos.
- Alla borde gå med i gruppen på facebook: "Tack Island! Nu fick jag inte ta mitt jetplan till skolan."
- Idag såg jag en man strecha på bussen
- Louise frisör sa att hon hade lika mycket hår som fyra svenskar tillsammans
- Ganska många i min klass är medlemmar i gruppen: "Vi som själ toalettpapper från skolan för att vi inte har råd att köpa eget."


Aja, ha det bra pusshaaaaj
!


Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

varför äter du så mycket morötter?:P//Emma

2010-04-16 @ 22:34:10
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0