Tiden går fort när man har roligt!

Nu två månader senare är lägenheten tömd och klinisk ren, vi har dock lämnat kvar vår "Veckans Babe" plansch. Det var lite sorgligt att lämna lägenheten! Och det kändes som om tiden bara RUSAT iväg! Nu är alla skolarbeten jag ska använda på båten inne i ett USB minne. Jag är väldigt skeptisk till just USB-minnen och tycker inte om dem. Anyway, nu sitter jag här i mitt sweet home alebama och äter en långsam frukost. Jag är ledig en sketen fredag, kan det bli bättre? JA DET KAN DET! För sen ska jag få avnjuta en ansiktsbehandling klockan 13:00 och till kvällen kommer lite folk från 9an på movietime. Jag tror jag inte insett sjäv att jag saknar allt här hemma på pass mycket som jag gör, förens nu när jag vl är hemma och kan lanada lite igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0