Oh happy day

Nu har jag haft intensiv kvalitetstid med goa vänner och släkt HELA helgen! Oerhört mysigt, må jag säga. Det är väldigt roligt att se och höra kompisars reaktioner när jag berättar vart vi ska segla. Somliga tappar hakan, vissa tycker det är helt stört - att jag är helt störd som inte vill fira jul i sverige - vissa vill knö ner sig i min resväska, vissa har 8675 frågor med mera. Det är roligt att så många önskar mig en trevlig resa osv. Jag kommer sakna er! Jag kommer även sakna att vakna klockan 6 på julaftons morgon och kolla under sängen för att titta om tomten har varit där och lämnat julklappar i strumpan. Och när jag tar mitt förmiddagsdopp i Karribien kommer jag tänka på min familj (särskillt  dig Erik för jag antar att du badar i Aspen då)! 

MEN JAG ÄR SÄKER PÅ ATT DET ÄR VÄRT ALLT!


Nu kom jag precis hem från en delikat middag på en kinesisk resturang. Det är cirkus femtio timmar tills jag lämnar landet, och pirrar i min mage. Bror min kommer förmodligen uppdatera bloggen då och då, jag kommer länka skolans blogg också så ni blir inte av med mig. Nu börjar Gossip girl om tjugo ynka minuter och jag ska njuta varenda sekund. Tänka sig att en TV serie kan tillfredställa en så mycket. Och tänk att man kan bunta ihop så snygga skådespelare i en och samma serie. Det brukar ju finnas ett guldkorn i filmer och serier, men i Gossip girl kan jag inte komma på ett enda svart får.

Puss på er!


Here I am baby. Klara goes Columbus.
Made by http://lindholmarn.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Christofer Columbus

Kom gärna och hälsa på i mitt La Navidad över julen!

2009-10-18 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0