liv

Idag har jag inte åstakommit mycket, jag har funderat ut hela min packning i huvudet, så den är klar kan man säga. Sen jag har ätit brunch i min ensamhet, tyck inte synd om mig det var skönt, sen har jag sett på SATC, gjort en fotobok om min sommar 2009. Det slog mig NU att jag glömde göra baksidan. Så går det när man har tidspress. Idag har jag ett uppdrag, ett shopping uppdrag, så jag kommer bidra till den ekonomiska uppsvinget i världen. Konsumera mera!!! Det jag ska köpa är godis, en tvålkopp och en tvättpåse. Moget? Nej, mer... konstig kominitation. I vilket fall minskar min TO DO THIS WEEK lista med rasande fart. Jag har växlat, köpt Apoteket varor, sandaler med mera. Känns bra.

Gårdagen spenderades först in Vasa på ett café med Emelie. edan med Jennifer. Något som kändes mindre bra var när jag och Jennifer insåg hur mycket som kommer hända när jag är iväg. Hur mycket jag kommer missa och hur mycket hon kommer missa, men våra telefonräkningar kommer i alle fall vara mer plånboksvänliga. Vår sista tid spenderade vi och Louise i Långedrag, vi checkade in lite fotbolls hunkar och sedan åkte jag och Jennifer in till Avenyn och kollade på teater, PUBLIKEN. Den var skruvad, väldigt konstig men på något konstigt sätt berörde den en. Den satte spår... Så lite bra var den nog, trots att man inte förstod så mycket. Se den eller dö, ne jag skoja men den var helt skruvad och väldigt mycket TEATER... Vi avslutade det hela med varsin meny på SubWay. Mumma.

Nu måste jag sätta mina tankar kring min packning i liv. För imorgon ska jag stå på Landevetter med en väska på 20 kg. Inte ett bagade i tanken.

Adios amigos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0