Kvällsshott

Chacha!

Har precis tvättat lite kläder i 95grader... smart!
Jenny har ätit världens sötaste Puh-pasta ala Lidingö (not Italien).
På TV är det massa bönder som söker fruar.
(Jag tror jag ska gifta mig med en bonde, jag bor ju med två bönder (Jen&Marta) nu och bönder är vädigt trevliga och roliga människor, fast ingen av de som var med på TV:n föll mig i smaken men det lär ju finnas fler, mitt enda villkor är att vi ska ha vår bondgård nära stan, om det nu går.. hmm).

Vi ska shottparty här nu, vi ska shotta vaccin mot kolera. 
Vi seglar iväg med T/S Gunilla om 14 dagar. PEPP
Jag och Mikaela ska antagligen till Spanien i sommar! 

Som ni förstår, life is great!


Puh-pasta!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Vi kommer ha det så himla roligt där nere!!! :D(L)

2009-10-07 @ 21:41:45
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0