Drogtest

Appropå det tidigare inlägget om att SATC var en drog och att vi missbrukar avsnitten så debuterade jag med att göra drogtest idag. Det var en del av läkarundersökningen för sjömän som vi genomförde idag. När vi satt i väntrummet så kom syster och och ropade först ut Louise... :

Sjuksyset: - Louise, varsågod. Vi ska börja göra ett drogtest på dig.
Jag: Attans Louise vi skulle inte rökt på imorses. (HÖHÖ)
(Både jag och Louise skrattar medans systern inte riiiiktigt förstog ironin i det hela...)

Det var svårare än jag trodde att kissa på beställning, men hoppas inte SATC-beroendet visar några positiva värden.

GODNATT VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Louise fis

Hon uppskattade nog inte vårat lilla skämt, haha! Have a nice weekend darling, see you at monday! Pussar&Kramar.

2009-10-02 @ 19:41:17
Postat av: kickan34

juksyset: - Louise, varsågod. Vi ska börja göra ett drogtest på dig.

Jag: Attans Louise vi skulle inte rökt på imorses. (HÖHÖ)

(Både jag och Louise skrattar medans systern inte riiiiktigt förstog ironin i det hela...)



HAHAHAHAAAAA. fan .. sånt e kul:P



o så hela den grejen att de inte fattar skämtet, känner man sig såå missplacerad eh ja.. :P KRAM

2009-10-20 @ 16:47:58
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0