Woffelklalas!

Idag när jag cyklade hem från skolan möttes jag av 22 marinbiologer som stod med rumpan i vädret och fiskarbyxor upp till armhålorna, mitt i havet och letade efter... ja sånt marinbioliger letar efter helt enkelt. Det var en väldigt rolig syn!!!
 Sedan mötte jag upp världens bästa Jenfan och Milla (som för övrigt var helt lost på ön...), Vi vandrade hem till lägenheten och fixade vofflor så, det blev så mycket smet att vi nästan kunde simmat i den! Det var väldigt mysigt att ha gäster!

I skolan har vi nu dragit igång med allt från fysik A till datorkunskap. Det är roligt, vi har en väldigt intressant lärare i geografi och naturkunskap, han jämför allt med kaniner och pratar i metaforer, så han kallar samhället för Mr. Magic!  Haha, han säger att vi elever tänker på sex, sex och sex. Han är helt galen, men total klockren!


Milla och Jenfan tog ett skutt från fastlandet och hamnade hos mig idag!

xoxo

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh, klara vad kul att du har det bra. jag blev nästan lite avundsjuk när jag läste att ni ska segla så mycket! menmen, hoppas du fortsätter att trivas och kommer tillbaka till lilla partille så ofta som du sagt. (jag har hört att man inte vill lämna ön efter en månad)... pusspuss

2009-08-26 @ 19:59:53
URL: http://gauloises.blogg.se/
Postat av: melanie

hoppas du har de bra på din skola och så Klara, kommer gärna ut och hälsar på dig framöver:) saknar dig puss, melanie<3

2009-08-26 @ 20:08:05
URL: http://www.improveme.se/melaniie
Postat av: klara

Tack tjejer! Klart jag kommer hem emellanåt :DDet vore kul att få er hit någon dag också !! :D <3

2009-08-26 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0