studentlivet hägrar!

Ännu en helg har sprungit iväg. Denna helgen tillbringade jag helt mobillös, och det är komplicerat, men ganska skönt. Lägenheten har har inte varit tom, den har nämligen varit fullt av Märtas Lidingöboys och Mariestadbrudar och vi har fått bekräftat att bäddsoffan är utmärkt att sova i!
Aja, nu sitter jag med Märta i en nystädad lägenhet, äter räkor, kräftor, västerbottenost, baugetter, chips, taco-chips, jordbubbskräm, mjölk, fanta cola, glass och chokladsås. OCH NI SOM TRODDE VI KÄKADE NUDLAR!
Undertiden vi fyller våra magsäckar ser vi på Sex and the city. Kan det bli bättre en söndagskväll?

Jag badade när jag kom fram med bussen hit idag, inte så att jag plaskade runt men jag hoppade i, simmade lite och steg upp igen, med hyn knottrig som tupp,  men pigg blev jag och huvudvärken släppte.

Nu ska jag äta upp glassen och mysa vidare. Imorgon hoppas jag att Gud har hjälpt min mobil att hitta tillbaka till mig!

TjabbaTjenaHejDå!






Kommentarer
Postat av: Elin Johnsson

Det är bra, man ska äta rolig mat även om man är student;)

2009-08-31 @ 18:34:50
Postat av: mikaela

jag blir så himla avis på dej klaraa <3

Du verkar ha det toppen verkligen. inte för att jag har det dåligt för det har jag inte.. men du verkar. aaa, du verkar ha det perfekt !!!

MISS YOU!!

2009-08-31 @ 22:36:13
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0