Flyttat och klart

Såhär slutade vår cykeltur idag:

-Hej, jo vi undrar var Lång...nåntingligger? Frågade vi en man
-Familjen Långesson? Frågade mannen glatt tillbaka
-Ne, en gata... typ Långegångsgatan eller något?
-Asså jag vet inte... kanske ditåt (han pekade)? Ska ni hälsa på någon?
- Ne... vi ska till vårt nya hem! Sa vi och skrattade lite.
- Jaha, men vet ni inte vart ni bor?
-Haha, ne... men tack för hjälpen endå!

Vi hittade hem tillslut och nu sitter jag här på Öckerö, med nallen och min nya fina laptop. Allt har gått bra, inga tårar bara lycka. Imorgon börjar skolan och det ska bli så spännande att se hur allt är. Igår fick jag en superfin inflyttningspresent utav familjen Q. En toasmaskin, 4/5 toasters på den, det var väldigt snällt av dem! Idag fick jag ett jättefin förkläde av mina päron och brorsan. Rött var det så det matchar köket mycket bra. Nu ska vi laga köttbullar med stuvade makaroner (till min fars stora glädje...not).

Adios amigos. Klara

Kommentarer
Postat av: mikaela

Låter smarrigt. Läste på facebook att du glömde lakan, sötnos ! Men vilken gata bor du på nudå?:)

Miss you already.

2009-08-16 @ 19:44:34
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/
Postat av: emmaaa

toastmaskin är typ guds gåva till världen!! fick en när mina päron åkte till frankrike! :) hoppas första dagen blir braaaa

2009-08-17 @ 10:30:58
URL: http://elektronisk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0