First day at school

Det som varit min dröm i 3/4 år blev idag verklighet!
Och det var helt grymt, jag har nog hälsat på alla 4 gånger, men jag kommer inte ihåg någons namn. Väldigt många intryck och två goa klassföreståndare. Åh vad glad jag är att jag går på DSG!

Vi har haft storfrämmat idag också, direkt efter skolan kom Lollo, Freddie, Carina och Niklas, vi åt bullar och drack läsk. En dricka var skakad, så det sprutade ut när vi lättade på korken, så den befinner sig på både väggar och ingrott i mattan nu, mysigt mysigt! Jag blev sjukt glad över att de kom och det var mycket trevligt att ha gäster.

Vi gick och storhandlade på ICA, så nu är både kylskåpet och skafferiet välfyllt. Dagens middag: Köttefärsås!
Sedan ringde ett gäng 92:or som går på skolan och sa att de skulle komma och våldgästa oss. Haha så helt plötsligt satt det massa glatt (och mycket socialt) gäng i våra soffor och berättade om resorna, ön och ... spyorna.
När vi diskade gick ett glas sönder, och mitt i allt kom våra fina föräldrar på besök, vi skrev kontrakt och snackade lite ♥

Imorgon har vi friidrottstävling tävling mot sjöfolk i Europa. Nu är jag dundertrött och ska sova, ikväll ska jag inte sova på en handduk, utan på ett riktigt lakan! LYX

Take care

Kommentarer
Postat av: KungBele

Hoppas att du kunde sova sött!

2009-08-18 @ 13:41:21
Postat av: mikaela

vad härligt du verkar ha, hoppas mina gymnasiedagar blir så med!! :)

2009-08-18 @ 19:36:51
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0