24/8 - 09

Idag fyller Amanda år, grattis till henne.
T/SGunilla seglade också iväg idag klockan fem, då var det eleverna i årskurs två som seglade iväg med pompa och stå. Deras rutt lyder:
Öckerö 24/8
Lübeck ,Tyskland 29/8-03/9
Portsmouth, England 10/9-15/9
Cherbourg, Frankrike 17/9-22/9
Cork, Irland 27/9-02/10
Cádiz, Spanien 13/10-20/10

Det är i Spanien som vi ska mönstra på i oktober sedan. Jag blev så galet pepp på att åka iväg med båten och jag längtar tills det är våran tur. Plus att vi hörde några tjejer, som vinkade av 2:orna, stå och snacka om att "åh jag önskar att jag gick på den här skolan". Då gick det ett litet lyckorus genom kroppen "JAG GÅR PÅ DEN FRÄCKASTE SKOLAN I HELA SVERIGE, OCH DET ÄR JAG SJUKT STOLT OCH GLAD ÖVER". Hihi!!!

Idag har vi handlat mat,  ätit mammas jättegoda köttbullar (tack mamma!!) med sås, potatis och lingonsylt, och sallad!! 
Sen bakade vi bröd, och blev våldgästade av Ester, Albin och Isac. Nu är vi redo för att krypa till kojs, men först ska jag läska er med en bild från en rast idag! :


I väntan på lektion!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också sola vid havet på mina raster!

2009-08-24 @ 22:29:01
Postat av: mikaela

Guuud va deg och bara ligga vid havet :)

2009-08-25 @ 21:49:30
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/
Postat av: President of CowCity

Låter som du har det mycket bättre än vi som är omringade av kossor hela dagarna!! Mat från mamma får du oxå din lyckos, vänta tills mormor kommer med en släpkärra full med syrade grönsaker, bönor och "syntetkyckling" som ni skall stoppa i er. Då kommer det inte gå o vistas i den lägenheten på ett par år! När hon gör det så ring mig så sänder jag med lite mjölk!



Ha det bra Klara



PCC

2009-08-25 @ 22:29:32
Postat av: Mormor o Morfar

Mycket kul att läsa

Falköpingsseniorerna

Mormor o Morfar

2009-08-26 @ 22:12:04
URL: http://klarhettillklarhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0